Vi börjar med en liten enkät

1. VAD HETER DU?
- Åsa Kristina XXXXXX

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
- svarta

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
- 15-åriga dottern som damsuger i källaren.

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
- var med 11-åriga dottern på hennes fotbollsträning.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
- kaffe o bulle

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
- soligt

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
- min mamma

8. DET FÖRSTlA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
- håret kanske

9. HUR MÅR DU IDAG?
- Jag mår riktigt bra. Är på bra humör.

10. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
- vatten

11. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
- cider

12. FAVORITSPORT?
-ungarnar sportaktiviteter- fotboll, handboll och ridning

13. HÅRFÄRG?
- mörkblond

14. ÖGONFÄRG?
- blåa

15. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
 - solnedgång

16. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
- bror som fyllde 40 i måndags

17. FAVORITMÅNAD:
- maj- då är det snart sommar.

18. SENASTE FILMEN DU SÅG?
- ingen aning. Tittar sällan på film nu för tiden.

19. FAVORITDAG I VECKAN?
- fredag

20.FAVORITHOBBY?
- umgås med familj o vänner, finns inte så mycket tid för annat just nu.

21.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
- ja, det skulle jag aldrig våga.

22. FAVORITLÅT(ar)?
- ingen aning...finns många bra

23. SOMMAR ELLER VINTER?
 - sommar...helt klart!

24. KRAMAR ELLER KYSSAR?
- kramar

25. HUR BOR DU?
- hus med lagom stor trädgård, stor altan o pool.
 
26: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
- läser ganska lite nu för tiden men när jag läser så föredrar jag romaner.

27. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
- har ingen

28. FAVORITSPEL?
- kortspel

29. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
- nä

30. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
- nä

31. ÄR DU ROMANTISK?
- nä

32. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
- hm, ja det är jag nog

33. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
- följa med 11-åriga dottern till stallet när hon ska rida. Sen blir det nog promenad med 2-månader gamla Miranda i vagnen.

34. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
- 16.58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0