Blir galen!!

Jag hade nästan skrivit klart ett inlägg när texten helt plötsligt blev jättekonstig och så bara DÖR datorn. Men hallå!!!
Jag som var så glad att vi äntligen fått ordning på internet igår. Det har krånglat för oss i nästan två veckor.

Ja, ja,nu orkar jag inte skriva allt jag skrev. Men lite kort bara...

Miranda har idag varit på 6-månaders kontroll. Allt var bra, växer på som hon ska:) 6640 g och 64,3 cm, följer sin kurva precis...

Sen skulle hon få sina vaccinationssprutor och det var inte kul alls. Den första gich ju bra, lite gråt bara. Men den andra, då bara gallskrek hon av ren ilska. Bvc-sköterskan hade aldrig hört någon skrika så... Men det gick ju över till slut o nu mår hon ju bra i alla fall.

Efter det hade vi träff med föräldragruppen. Alltid kul att träffa alla mammor och bebisar, ja det var ju faktiskt en pappa med idag också. Vi pratade om barnsäkerhet och det kändes som att man kan det där redan men det är ju alltid bra med lite uppdatering.

På eftermiddagen var jag med Jennifer hos sjukgymnasten. Hon har gjort illa sig i axeln när hon spelade handboll. Så nu får hon gå och träna hos sjukgymnasten. Hon har varit där 4 gånger och jag tror hon ska gå några gånger till.

Nu måste jag gå o sova. Natti, natti...

Kommentarer
Postat av: J.J

Vad skönt att Miranda har gjort sitt jobbiga, Flora ska ha 3-månaders sprutan i februari, hua!

2009-01-26 @ 22:32:23
URL: http://f-mamma.blogspot.comt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0